Funderingar för tillfället

Okej, jag hade fel, betong var hårdare än jag trodde. Det är inte mitt fel att jag trodde fel, och Lars trodde på den idéen lika mycket som jag. Det som egentligen stoppade oss under arbetet var att vi var både hungriga och törstiga, vi hade inte fått mat eller vatten på några dagar, och det börjades att märkas på oss.

 

En annan som som fick oss att stanna upp i arbetet var tanken på var allt syre kom ifrån. För om bubblan hindrade oss från att ta oss ut, och ofta hindrade saker från att komma in, varifrån kom då syret så att vi kunde andas? Vi trodde att det gick att ta sig in och ut någonstans genom bubblan, men det hade regnat de senaste dagarna så den kunde inte vara det.

 

När regnet hade slutat, men det var fortfarande hot om regn så kom utomjordingarna tillbaka. Varför visste vi inte då, men de började sätta upp något som jag trodde var en sorts byggnad. Vår skräck verkade bara ha börjat, hurra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0