We need some vodka.

Vi tog det lugnt de närmaste dagarna för att varje gång vi tittade ut så såg vi utomjordingar svävande, vi trodde att de inte skulle ge upp i första taget. Vi bestämde oss för att ge oss ut på ännu en runda senare, för Lars tyckte vi behövde mer vodka. Varför det var så viktigt för honom vet jag inte, han ville väl glömma något antar jag. Vi satt i våran mörka lägenhet och lade fram våra planer, jag rengjorde pistolen igen och fyllde på magasinet, vem vet? Kanske skulle den få för sig att samarbeta med mig igen i framtiden och inte bara klicka.

 

Vi bestämde oss att vänta tills utomjordingarna lugnat ner sig lite. Vilket de säkert skulle göra inom den närmaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0